Zasady sędziowania 1. Sędzia nie może być jednostronny. 2. Sędzia który nie jest special referee nie może atakować nikogo w walce. 3. Nie wolno dawać kontry na kontrę. 4. Walka zaczyna się od kto ładniej. 5. Zakaz pisania przerażająco długich postów 6. Jeśli finisher lub sygnaturka zostanie użyta za wcześnie w walce - przeciwnik musi dostać kontrę. 7. W przypadku słabych dźwigni uniwersalnych typu armbar sędzia musi dać 5 szans na wyjście. W przypadku zwykłych dźwigni - 4 szanse. W przypadku łatwych do wyjścia dźwigni, sygnaturek lub jedynej dźwigni wrestlera w KP która nie jest finisherem - 3 szanse. W przypadku finisherów - 2 szanse. W przypadku zapięcia finishera na poważnie poturbowanym rywalu - 1 szansa. W przypadku dźwigni duszących - może dojść do zwycięstwa przez KO. 8. Na ataki z zaskoczenia po walce, przed walką, w trakcie walki lub w domach nie ma kontry, chyba że atakowany wcześniej przewidzi atak i napisze w swoim poście że sie go spodziewa. 9. Jeśli ktoś edytuje posta - przegrywa walkę przez DQ. Jeśli w walce nie ma DQ - post jest poprostu niezaliczany. 10. W trakcie popisywania się kogoś po swoim ataku z zaskoczenia, osoba zaatakowana może użyć umiejętności i zaatakować agresora, jeśli ten sie tego nie spodziewa.
|